Bon Nadal des de El Clos de Conesa

Meteorológicamente ya estamos en invierno, y la rueda del tiempo nos adentra en la Navidad.Nadal, tradicions populars, Meteorològicament ja estem a l’hivern, i la roda del temps ens endinsa cap al Nadal.
Deixant apart el modern afany consumista…, tradicionalment sempre ha estat l’època de reunir-se i gaudir de la família.
Són unes dates en les que els cristians reviuen el naixement de Jesucrist.
En aquestes dates mai degués de faltar transmetre la il·lusió cap als més petits.
Per tota Catalunya es celebren diferents activitats típiques tradicionals, aquesta vegada mostraré unes quantes imatges de la representació del pessebre vivent dels oficis perduts de Sant Guim de la Plana, a la que recomanem la seva visita, doncs hi hem assistit en més d’una ocasió amb alguns dels nostres clients / amics tant nacionals com a estrangers, quedant tots gratament sorpresos per l’originalitat i posada en escena de gairebé tot un poble, en un agradable recorregut per l’interior d’algunes cases del nucli antic perfectament ambientades per a l’ocasió.
Des-del El Clos aprofito per desitjar-vos a tots/as de tot cor, unes bones festes de Nadal i que el proper any nou ens porti prosperitat.

Dejando aparte el moderno afán consumista de adornar calles, y casas, las compras de regalos, o las comidas…, tradicionalmente siempre ha sido la época de reunirse y disfrutar en familia.
Son unas fechas en las que también se reviven las costumbres que coinciden con el nacimiento de Jesucristo y en las que nunca debiera de faltar transmitir la ilusión hacia los más pequeños.
Por toda Cataluña se celebran diferentes actividades típicas tradicionales, esta vez mostraré unas cuantas imágenes de la representación a la que recomendamos su visita, del pesebre vivent de los oficios perdidos de Sant Guim de la Plana al que hemos asistido en más de una ocasión con algunos de nuestros clientes / amigos tanto nacionales como extranjeros, quedando todos gratamente sorprendidos por la originalidad y puesta en escena de casi todo un pueblo, en un agradable recorrido por el interior de algunas casas del núcleo antiguo perfectamente ambientadas para la ocasión.
Desde El Clos aprovecho para desearos a todos/as de todo corazón, unas felices Fiestas de Navidad y que el próximo año nuevo nos traiga prosperidad.

Pesebre vivent dels antics oficis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pessebre Vivent S. Guim de la Plana